• Rozwiązania E-commerce

    Internetowe zakupy zyskują na popularności! Wykorzystaj panujące trendy i zbijaj fortunę na e-zakupach!

    Czytaj dalej
  • Analiza słów kluczowych

    Znajdziemy na Ciebie i Twojego biznesu najlepsze słowa kluczowe, gwarantujące duży ruch i wysokie konwersje!

    Czytaj dalej
  • Optymalizacja strony

    Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem zarówno internautów, jak i wyszukiwarek internetowych.

    Czytaj dalej
  • Pozycjonowanie strony

    Jak znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania w Google? To proste! Skorzystaj z pozycjonowania!

    Czytaj dalej
  • Konsultacje SEO

    Potrzebujesz profesjonalnej pomocy w zakresie pozycjonowania i optymalizacji?
    Skorzystaj z konsultacji SEO!

    Czytaj dalej

Audyt SEO

Diagnoza problemu drogą do jego rozwiązania – aby wiedzieć, co należy poprawić, najpierw należy zdiagnozować problem. W postawieniu owej diagnozy nieocenioną pomocą w zakresie pozycjonowania stron internetowych i podejmowania różnorodnych działań z dziedziny SEO, jest audyt.

Audyt SEO nakierowany jest na rozpoznanie problemów dotyczących pozycjonowania danej strony internetowej. Może okazać się, że strona internetowa klienta wymaga podjęcia najpierw działań optymalizujących ją, aby było możliwe prowadzenie efektywnych działań pozycjonujących.

Po co przeprowadzamy audyt?
Podejmujemy się audytu SEO głównie w celu poprawy widoczności strony internetowej w popularnych wyszukiwarkach internetowych. Im wyżej witryna wyświetla się w rekordach wyszukiwania, tym zwiększa ona liczbę unikalnych użytkowników i zaczyna na siebie zarabiać. Dobór fraz kluczowych i optymalizacja strony pod kątem działań SEO może poprawić wyniki odwiedzalności witryny o kilkaset procent. Audyt jest działaniem koniecznym dla dostrzeżenia problemów w pozycjonowaniu serwisu i do wszczęcia ukierunkowanych działań mających na celu poprawę zaistniałej sytuacji.

Audyt SEO pozwala na:

  • Zoptymalizowanie witryny pod kątem użytkowników i robotów indeksujących Google
  • Stworzenie przyjaznej dla użytkowników, funkcjonalnej witryny
  • Zwiększenie współczynnika konwersji
  • Zoptymalizowanie grafiki strony www
  • Poprawę czasu ładowania witryny
  • Poprawę nawigacji na stronie
  • Stworzenie tzw. przyjaznych linków, wspomagających proces pozycjonowania
  • Zwiększenie zewnętrznego linkowania
  • Zdiagnozowanie problemów
  • Dobór odpowiednich fraz kluczowych pod kątem SEO
  • Zmianę poprawności wyświetlania witryny, niezależnie od wykorzystywanych przez użytkowników przeglądarek